1.პროექტის სახელწოდება : თამარ მეფე
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები ღრმად ჩასწვდნენ XII საუკუნის საქართველოს საშინაო და საგარეო მდგომარეობას, შეაჯამონ და შედეგები
თვალსაჩინოდ წარმოადგინონ.
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ეცნობიან წყაროებს და მათი შესწავლის საფუძველზე აყალიბებენ იმ ეპოქაში არსებულ
ფასეულობებს.
4.პროექტის მიზნები: შესწავლილ მასალას ღრმად ჩასწვდნენ, გაანალიზონ,
შეაფასონ და გადაჭრან.
ისტ - მოამზადონ ვიზუალური მასალა აუდიტორიის წინაშე გამოსვლამდე.
5.მოსწავლეთა ასაკი: v კლასი, 11-12 წელი.
6.ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
7.მოსალოდნელი შედეგი: 1) მსჯელობს საზოგადოებისთვის კანონის უზენაესობის მნიშვნელობაზე;
2) აკავშირებს ისტორიულ ფაქტებს შესაბამის ეპოქებთან.
8.პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი.
9.პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობები) 1) შესავალი საუბარი, დამატებითი ინფორმაციის შეგროვება
და განხილვა.
2) ძირითადი ნაწილი - საილუსტრაციო მასლების, XII საუკუნის
რუკის გამოყენება;
3) დასკვნა - ამ ნაწილში შეჯამდება პრეზენტაცია, რისთვის
გაკეთდა, რა იყო მიზანი და შედეგი.
10.ეროვნულს სასწავლო საზ. მეცნ. v-vI, 8.1 მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს
გეგმასთან კავშირი: პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე
საქართველოს ისტორიაში.
11. პროექტის ხემძღვანელი; ლელა კინწურაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა : lela.kinwurashvili@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი: kinwurashvili.blogspot.com
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები ღრმად ჩასწვდნენ XII საუკუნის საქართველოს საშინაო და საგარეო მდგომარეობას, შეაჯამონ და შედეგები
თვალსაჩინოდ წარმოადგინონ.
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ეცნობიან წყაროებს და მათი შესწავლის საფუძველზე აყალიბებენ იმ ეპოქაში არსებულ
ფასეულობებს.
4.პროექტის მიზნები: შესწავლილ მასალას ღრმად ჩასწვდნენ, გაანალიზონ,
შეაფასონ და გადაჭრან.
ისტ - მოამზადონ ვიზუალური მასალა აუდიტორიის წინაშე გამოსვლამდე.
5.მოსწავლეთა ასაკი: v კლასი, 11-12 წელი.
6.ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
7.მოსალოდნელი შედეგი: 1) მსჯელობს საზოგადოებისთვის კანონის უზენაესობის მნიშვნელობაზე;
2) აკავშირებს ისტორიულ ფაქტებს შესაბამის ეპოქებთან.
8.პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი.
9.პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობები) 1) შესავალი საუბარი, დამატებითი ინფორმაციის შეგროვება
და განხილვა.
2) ძირითადი ნაწილი - საილუსტრაციო მასლების, XII საუკუნის
რუკის გამოყენება;
3) დასკვნა - ამ ნაწილში შეჯამდება პრეზენტაცია, რისთვის
გაკეთდა, რა იყო მიზანი და შედეგი.
10.ეროვნულს სასწავლო საზ. მეცნ. v-vI, 8.1 მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს
გეგმასთან კავშირი: პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე
საქართველოს ისტორიაში.
11. პროექტის ხემძღვანელი; ლელა კინწურაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა : lela.kinwurashvili@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი: kinwurashvili.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий